Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin en Boukje Haan - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Karin en Boukje Haan - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Karin en Boukje

15 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Morgen is het dan zover. Onze reis naar Zuid-Afrika (Port Elizabeth) gaat beginnen. Om 16 uur vliegen wij vanaf Schiphol richting Caïro, daar hebben wij een overstap. Dan vliegen wij verder naar Johannesburg, daar moeten wij weer overstappen en vanuit daar vliegen wij door naar Port Elizabeth. Daar hopen wij, na een lange reis, vrijdag om 10.20 uur aan te komen.
De eerste twee maanden hopen wij in Port Elizabeth te verblijven, waar ook ons project zal plaats vinden.
Vanuit Zuid-Afrika kregen wij te horen dat wij bij een Afrikaanse vrouw en twee meiden uit Nederland in huis komen te wonen. Wij zijn erg benieuwd.
Ook zijn wij erg benieuwd naar het project wat wij gaan doen. Er zijn verschillende projecten in Port Elizabeth, waarschijnlijk gaan wij kennismaken met alle projecten en kunnen wij dan een keuze maken voor welk project wij ons in willen zetten.
Afgelopen week werden wij vanuit Zuid- Afrika gebeld door de meiden waarbij wij in huis komen te wonen. Erg leuk om hen even te spreken. Zij waren van plan om aanstaande zaterdag voor een nachtje naar het Addo Elephant park te gaan. Zij vroegen of wij misschien mee wilden. Dit leek ons natuurlijk erg leuk, dus wij hebben aangegeven dat wij mee willen. Dus aanstaande zaterdag hopen wij direct al wat van het mooie land te zien!

Vandaag de laatste dingen inpakken, nog wat dingen regelen en uitzoeken, naar de winkel, alvast afscheid nemen, genieten van de laatste Nederlandse maaltijd en dan gaat morgen de reis beginnen! Wij hebben er zin in en zijn erg benieuwd naar alle nieuwe ervaringen!

Wij houden jullie op de hoogte!

• 15 Oktober 2014 - 22:37

Ria Kampman:

Hoi Karin, wil jou en je zus heel veel succes wensen en ben heel benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen. Vind het helemaal super wat jullie gaan doen.

• 15 Oktober 2014 - 22:44

Annet:

hey Boukje en Karin

Leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven van wat jullie daar gaan doen! Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen daar!

Liefs

• 15 Oktober 2014 - 23:07

Karin En Boukje De Haan:

Dankjulliewel! Dat gaat vast en zeker helemaal goed komen, wij hebben er in ieder geval veel zin in! (& Ria; Boukje en ik zijn nichtjes ;))

• 15 Oktober 2014 - 23:29

Willeke:

Liefjes!

Het is zoooo leuk nu al om te lezen waar jullie naar toe gaan en gelijk al dingen te herkennen. :)
    Het Ado Elephant ben ik ook geweest, het is fantastisch, echt dat beeld dat je hebt van Afrika haha. Hoop dat jullie een veilige vlucht hebben, en goede ontvangst, dat alles is zoals verwacht en alvast heel veel plezier en succes met de projecten, houd mij op de hoogte hoor, vind ik super leuk. En tot skype. Heel misschien ben ik er dus morgen, maar ik weet niet of ik het red met schooldingetjes, jullie horen nog van me.

Kusjes!

• 19 Oktober 2014 - 13:50

Pappa Oom Jitse:

dag lieve meiden Karin en Boukje ,fijn dat jullie goed zijn overgekomen.
    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Waar jullie wonen, naar de olifanten die jullie vast zaterdag hebben gezien, wij trouwens zagen al olifanten op de terugweg vanaf Schiphol. 4 hele grote naast de snelweg,ze liepen alleen niet zo snel. (ze zijn van steen).
    We gaan vanmiddag na de kerkdienst ,(deze kunnen jullie ook volgen op www.gkvwetsingesauwerd), feest vieren van de verjaardagen van oom Servaas, Jack en Jacco. dus een lekker stuk gebak, die missen jullie dan. Hier is alles goed. Antonie komt hier net binnen wandelen. groetjes van hem.
    Succes met jullie ontwikkelingswerk ik, ben benieuwd wat jullie nu precies gaan doen.

lieve groetjes pap en mam

• 23 Oktober 2014 - 11:06

Sarah:

Hup waar blijft het nieuwe verslag? :D